Případová studie
Pomáháme Zásilkovně zůstat přeborníky
na posílání a doručování
Zásilkovna provozuje síť výdejních míst pro zákazníky e-shopů.
S více než 1800 výdejními místy je suverénní jedničkou na trhu.
Zásilkovna najímá mimo jiné externí řidiče. Jak je zapojit do systému sledování? Vyřešily to přenosné trackery, které řidiči každé ráno převezmou společně se zásilkami. Díky tomu je dispečink má na očích stejně jako firemní dodávky.
Aby měli v Zásilkovně přehled o veškerém pohybu zásilek, sledují také dopravu mezi třídícími středisky. Ta jsou umístěna v Praze, Brně a Bratislavě.
Protože systém GPS Dozor se hodí nejen pro logistiku, ale také pro fleet management, sledují v Zásilkovně také osobní služební vozidla. Odpadají jim tak starosti s knihou jízd, kontrolou tankování nebo sledováním termínu servisu a STK.
200 vozidel v systému GPS Dozor
1 milion sledovaných kilometrů za měsíc
1800 poboček importovaných do systému
„Na data, která nám lokátory GPS Dozoru dodávají, se můžeme spolehnout. Aplikace pro sledování vozidel se snadno ovládá a je jako stvořená pro rychlou práci s informacemi, což kvitují hlavně pracovníci dispečinku. Díky GPS Dozoru máme jistotu, že víme o všem, co se během každé rozvážky děje.“
Dalimil Zvonek,
Logistik
Ve správný čas na správném místě. To musí zvládnout řidič každé rozvozové dodávky.
Ale co když máte těch míst osmnáct tisíc a najezdíte milión kilometrů za měsíc?
V dispečinku Zásilkovny mají pracovníci uložená všechna výdejní místa na online mapě. K tomu vidí trasy všech dodávek i jejich aktuální polohu. Pokud nastane jakýkoli problém, mají po ruce všechny potřebné informace pro rychlé řešení situace.
Systém pro sledování vozidel poskytuje Zásilkovně všechny informace, které pro svůj byznys potřebuje. K dispozici tak mají přesná a podrobná data o každé rozvážce: časy, ujeté kilometry nebo záznam trasy. Ta slouží kromě neustálého zlepšování logistiky třeba jako podklady pro mzdy řidičů nebo kontrola odváděné práce.
Rozvozy se sledují v reálném čase a nastalé problémy se řeší hned. Každá cesta má itinerář, jehož plnění se neustále sleduje.
Pokud dojde k zádrhelu třeba ve formě nečekané kolony nebo nehody, hledá se náhradní trasa nebo alternativní doprava. Pokud dochází ke zpoždění, dostanou příjemci zásilek upřesnění, že zásilka bude k vyzvednutí později nebo až další den.
Podrobná data o všech proběhlých rozvozech a o poloze všech výdejních míst slouží k průběžné optimalizaci tras.
Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.