Tipy a zkušenosti 25. 07. 2016

Jak využít GPS lokátor pro chytrý a inovativní marketing? Potřebujete živou ovci.

Zajímavým způsobem využila naši GPS technologii slovenská mlékárna Liptov. Její zákazníci mohli díky lokátoru sledovat vybranou ovečku na horské pastvině a přitom se účastnit spotřebitelské soutěže.

Tipovačka pro zákazníky - ovšem poněkud netradiční

Tipovací spotřebitelské soutěže nejsou ničím novým. Uhodněte, kolik lahví limonády se prodá, kolik kartonů paštiky se vejde do kamionu… všichni je znají a popravdě řečeno už nikoho nevzrušují.

Mlékárna Liptov ale přišla na to, jak soutěž ozvláštnit. Předmětem tipování totiž byla živá ovečka - Liptovečka. Kolik toho nachodí? Jakou nejvyšší rychlost vyvine? Kolik litrů mléka nadojí?

A aby to nebylo jen o hádání, měli lidé možnost celou dobu vybranou ovečku sledovat na online mapě a své tipy postavit na reálném chování Liptovečky.

Video - reklama na soutěž https://www.youtube.com/watch?v=vri0tpt0yqE

 

GPS lokátor posloužil bez problémů

Celé řešení bylo prosté. Ovečka dostala GPS tracker ve voděodolném pouzdře, který se na tento způsob vysokohorské turistiky dokonale hodí.

Na soutěžním webu byla každý týden vyhlášená soutěžní otázka. A kdo chtěl, mohl po celou dobu sledovat pohyb ovečky na online mapě. Návštěvníci webu tak měli k dispozici informace, kolik toho za daný den Liptovečka nachodila, znali její aktuální i nejvyšší rychlost nebo nadmořskou výšku.

Soutěžní otázky a odpovědi:
Kolik km nachodí Liptovečka za týden? - 63,82 km.
Kolik litrů mléka nadojí Liptovečka? - 6,7 l (údaje z dojicího zařízení - tohle náš GPS tracker změřit nedokázal :-) )
Jaké nejvyšší nadmořské výšky dosáhla? -  943 m. n. m.
Nejvyšší dosažená rychlost? 7 km/h

Chcete se na něco zeptat?
Nebo zdarma otestovat naše řešení?

Nechte nám na sebe kontakt, ozveme se vám.